Dřevěný roubený jednolodní kostel s užším trojbokým presbytářem a mohutnou štenýřovou zvonicí při západním průčelí. Zvonice je opláštěná šindelem a ukončená bedněným hranolovým zvonicovým patrem se zvoncovitou helmicí krytou šindelem. Zvonice je s lodí spojena pouze krytou lávkou v úrovni krovu. Jedohřebenová střecha kostela je krytá šindelem, na hřebeni je vztyčen sanktusník opláštěný šindelem, s lucernou a šindelovou zvoncovitou stříškou. Loď a presbytář mají šindelový plášť, kolem věže a jižní strany lodi obíhá krytý ochoz s bedněnými stěnami, severní stěna chráněná pouze pultovou stříškou. V ochozu podvěží na jižní straně se nacházejí toalety, na severní straně prostor ke zpovědi. Presbytář má sokl krytý šindelovou stříškou. Kromě hlavního vstupu přes podvěží má kostel ještě boční vstup na jižní straně. K jižní stěně presbytáře je připojen přístavek se sedlovou střechou, k severní stěně sakristie čtvercového půdorysu s pultovou střechou, obojí přístupné zvenčí i z presbytáře. Ve stěně sakristie je vsazeno několik trámů z původního kostela. Kostel je osvětlen obdélnými okny se zaoblenými horními rohy, v lodi dvěma na jižní straně, v presbytáři po jenom na jižní a východní straně. Interiér (podle návrhu Ing. arch. Marka Štěpána) je řešen jako volná replika, není přesnou kopií původního stavu. V interiéru jsou loď i presbytář zastropeny rovným deskovým stropem s lištami, podvěží a podkruchtí záklopovým stropem. Stěny jsou ponechány v přírodní srubové podobě, podvěží má stěny bedněné. Segmentový vítězný oblouk je přepažen příčným trámem s jednoduchým křížem. Západní stranu lodi zabírá hudební kruchta se zvlněnou plnou poprsní, nesená dvojicí dřevěných sloupů. Vstup na kruchtu a do věže je umístěn v severovýchodním rohu podvěží. Portály vstupů jsou řešeny jako kopie původního stavu – hlavní vstup z podvěží do lodi a boční vstup jsou opatřeny portály s oslím hřbetem, portál do sakristie na evangelijní straně je ukončen půlkruhem, portál do jižního přístavku presbytáře je obdélný. Podlahy v lodi a presbytáři jsou kryté kamennou dlažbou s mosaznými pečetěmi připomínajícími požár, v dřevěné podlaze podvěží je kolem novodobé kamenné křtitelnice upraven zasklený průhled na původní valounovou dlažbu. Obdobný průhled na původní dlažbu je upraven i kolem obětního stolu před hlavním oltářem. Kostel je opatřen moderním hlavním oltářem od René Vlasáka, odkazujícím ke středověkým trojkřídlým archám. (text Mgr. R. Rosová, NPÚ-ÚOP v Ostravě, 2014)