Jednopatrová zděná budova nepravidelného čtyřkřídlého půdorysu a složité hmotové skladby, semknutá kolem malého dvorku, sloužícího v podstatě jako světlík. V severovýchodním rohu z hmoty vystupuje hranolová věž. Polozapuštěný suterén s osově umístěnými okny představuje podnož , na níž stojí jednopatrová stavba s valbovým zastřešením ( pův. břidlice, dnes plech), s dvoupatrovou věží zakončenou mansardovou střechou s ochozem. Interiér: Křídla jsou komunikačně propojena kolem světlíku a přilehlého dvouramenného schodiště úzkými převýšenými chodbami. Vstupní vestibul s předloženým venkovním schodištěm a prosklenými dvoukřídlými vstupními dveřmi má reprezentativní úpravu s fabionovým štukovým stropem, dekorativní dlažbou a dřevěnými kazetovými obklady stěn, s nimiž korespondují i náročně provedené výplňové špaletové dveře ( dvojité), doplněné kazetovými supraportami, umístěné v osách stěn. Navazující nárožní prostor i další tři místnosti jižního křídla mají obdobnou úpravu stropů s obvodovými fabionovými římsami a jednoduchou páskovou štukovou ornamentikou. Podlahy jsou zřejmě novodobé a dveře jednotné, výplňové. Střední místnost je opatřena arkýřovým výklenkem, odděleným segmentovým pasem a novodobým hladkým obložením. Za ní směrem k západu následuje obdélný sálek , osvětelený trojicí oken a opatřený náročným štukovým stropem s páskovou neobarokní ornamentikou a centrální rozetou, přes níž byl zavěšen elektrický lustr (nedochován). Stěny mají parapetní kazetový obklad, v němž je zakomponován nízký neobarokní krb z bílého mramoru s tepanou dekorativní kovovou ( asi mosaznou) vložkou. Západní strana budovy, která netvoří pravidelné křídlo, obsahuje především reprezentativní polygonální sál, osvětlený dvěma širokými segmentovými okny z přilehlé terasy. Jeho prvořadý význam podtrhuje celkové umělecké zpracování, tedy nejen vysoké neorenesanční obložení stěn se zakomponovaným slohovým krbem s jeho mohutným edikulovým nástavcem s velkoplošným zrcadlem, ale také dřevěný strop, v současnosti po havárii odstraněný ( zřejmě kazetový?) a ozdobné špaletové dveře se supraportami.Podlaha nedochovaná. V jz nároží budovy jsou ještě dvě místnosti se štukovými neoslohovými okny, propojené širokým segmentovým průchodem. Další prostory v západní části budovy mají spíše komunikační- průchozí- charakter, v jednom z nich subtilní litinové točité schodiště soukromého rázu do 1. patra. Severní křídlo s připojeným vlastním dvouramenným schodištěm mělo zřejmě spíše hospodářský či obslužný charakter, místnosti nejsou přístupné. Dispoziční řešení v patře je v zásadě obdobné, s výjimkou západní části, která je zmenšena o polygonální sál a nárožní místnost, avšak místnosti jsou ve všech křídlech aditivně řazeny, jsou menší a přístupné z chodby či enfiládou. Nejreprezentativněji působí schodišťová hala, s osvětlením ze dvorka rozměrným půlkruhově zakončeným oknem děleným na 4x3 pole s dekorativním nesoslohovým zasklením terčíky do olova, s barevnou bordurou po obvodu tabulek. Kamenné schodiště doplňuje kované zábradlí z dekorativních dílců. Celkový dojem umocňuje jednotné provedení dveří do místností, s bílým nátěrem a stropy s fabionovými římsami. Věž s vlastním přístupovým schodištěm byla členěna na chodbu při schodišti a dvě místnosti s okny k východu. V současnosti jsou zde propadlé stropy, prostory zčásti nepřístupné, zbytky pův. reprez. schodiště s kovaným zábradlím. Exteriér je z větší části porostlý popínavou zelení. Dominuje mu neogoticky pojatá věž se zděným zábradlím ochozu, konzolovými balkonky v 2. patře, kružbovými okny v 1. patře, dále slohovými vikýři v obou podlažích břidlicí kryté střechy. Ve vrcholu dekorativní neoslohová mříž s korouhví. Okna mají slohově pojatá ostění, nároží zdobí armatura. Na ostaních částech budovy je kladem důraz na hlavní vstup s náročně zpracovanými dveřmi a přístup. schodištěm s dvojicí kovaných luceren (nepův. zakončení) a dále na detaily jinak poměrně jednoduše členěných fasád. Západní stranu budovy kompozičně vymezují dvě nárožní “věžičky”, mezi něž je vložena terasa a dvě strany sálu, zajímavá je spíše skladbou hmot, detaily se omezují jen na hladká kamenná ostění .